søndag 17. april 2016

Stefan Forsman er helt unik





Det er ofte slik at folk ikke forstår verdien av det de har rett fremfor sin egen nese som en mulighet. Min far som var kunstmaler fortalte meg at om man skulle få solgt bilder så måtte man sette en stiv pris for mennesker ser ofte verdien i den påsatte prisen- ikke innholdet i bildet. Folk bryr seg altfor ofte om hva andre mener enn hva man selv kan erfare. Stefan Forsman har kanskje altfor lave priser på sine kurs og gir kanskje altfor mye ærlighet til at mange i denne livsforståelsen jeg nevner- ser verdien. Heldigvis fortsetter han på denne måten- å levere det beste på en ærligst mulig måte.


Leste dette i dag og sier meg helt enig i det som står: "Har du sett Stefan jobbe med en hest? Spør bare fordi etter mine mange (5) kurs,må jeg simpelten bare konkludere med at jeg aldri har truffet et menneske som er mer opptatt av at hestene skal ha et godt liv,enn nettopp Stefan Forsman.Har heller aldri truffet noen som er mer konsekvent og nøye med hestenes velvære.Å bare tenk så mye bedre våre hester har fått det etter alt vi har lært av Stefan!!!Jeg synes at Stefan Forsman er en utrolig dyktig,og resurssterk hestetrener.Og jeg synes også at vi burde vise at vi setter mer pris på han som menneske.F.eks stille opp for han, når vi mener at han får for mye ukonstruktiv og ubegrunnet kritikk. Jeg vil faktisk takke Stefan på vegne av meg selv og mange hesteeiere, for at vi alle har fått et mer innholdsrikt og mer meningsfylt forhold til hesten. Kan også med hånden på hjertet,takke på vegne av alle de hestene som har fått et mye bedre liv. TAKK !!! Med vennlig hilsen Cecilie Jakobsen Steiro"




 Det er ikke bare med hest Stefan er en mester. Også med hunder.

http://www.dogfutures.com/activism/files/3898f37717d7389bb82000ef8e37b234-2.html

Takk Stefan for alt det viktige du gir oss!!!